بازدید مدیرکل دفتر امور اقتصادی سازمان شهرداریها و دهیاریها از شهرداری‌های استان بوشهر

مدیرکل دفتر اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ضمن بازدید از پروژه‌های دریافت‌کننده تسهیلات و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌های استان بوشهر و تبادل‌نظر با شهرداران و شوراهای هریک از شهرها، به منظور تقویت نگرش شهرداران و شوراهای اسلامی شهر، با بیش از ۲۵ شهرداری استان در سفر خود به استان بوشهر، به استفاده از منابع تامین مالی از جمله تسهیلات بانکی سازمان تاکید نمود.

به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، همچنین نشستی با حضور دکتر محسن کوشش تبار، استاندار بوشهر، حوزه معاونت عمرانی استانداری و همه شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان در شهر بوشهر برگزار شد که دکتر کوشش تبار ضمن ارائه گزارشی از تسهیلات پرداختی به شهرداری‌های کشور و به‌خصوص استان بوشهر، با توجه به وجود فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تاریخی، گردشگری و خدماتی در شهرها، بر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ساحلی و پرداخت تسهیلات بانکی جهت توسعه شهری استان تاکید نمود.

دکتر محسن کوشش تبار در این نشست گفت: وجود شهرداران متخصص و جوان در استان بوشهر از مزیت های این استان است. همچنین راهبری استان در هدایت منابع به سمت پروژه های مدیریت شهری قابل تحسین است . دکتر کوشش تبار درمجموع برآورد قابل تحسینی از مدیریت استان در حوزه شهری داشت و کیفیت اجرای پروژههای استان را خوب ارزیابی نمود.

مدیرکل دفتر اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: استان بوشهر در جذب سرمایه گذاران در حوزه مدیریت شهری به الگوی قابل توجه تبدیل شده که می توان از شهرهای دلوار و بند گناوه به عنوان نمونه هایی موفق در سرمایه گذاری شهرداریها نام برد.

در سفر دکتر کوشش تبار مدیرکل دفتر اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از 25 شهرداری استان بوشهر بازدید میدانی صورت گرفت و و اولویت پروژه‌های پیشنهادی آن شهرداری‌ها را جهت دریافت تسهیلات تائید نمود که برخی از انها عبارت بود از: شهرداری‌های بیدخون، نخل تقی، سیراف، جم، کنگان، دوراهک، دیر، بردخون، بردستان، اهرم، دلوار، وحدتیه، سعذآباد، آبپخش، امام حسن، دیلم، بندرگناوه، بندر ریگ، برازجان، تنگ ارم، بوشکان، کلمه، شبانکاره.