Residential Real Estate: Urban & Regional Economic Analysis

Residential Real Estate

نویسنده: Anupam Nanda

موضوع: بازار مسکن، اصول اقتصاد شهری

ناشر: Routledge

تاریخ انتشار: 2019

تعداد صفحات: ‎ 262صفحه

Residential Real Estate، خوانندگان را با اصول اقتصادی و مسائل نوظهور در بازار مسکن آشنا می کند. این کتاب مسائل بازار مسکن را در زمینه های محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی بررسی می کند تا پژوهشگران را از اصول اقتصادی که زیربنای بازارهای املاک مسکونی هستند، آگاه کند. موضوعات کلیدی این کتاب عبارتند از:
• انتخاب مکان در مناطق شهری
• عرضه و تقاضای مسکن
• تامین مالی مسکن و مسکن به عنوان طبقه دارایی
• تغییرات جمعیتی و پیامدهای آن برای مسکن
• خانه های پایدار و دیجیتالی شدن در مسکن

با تکیه بر اطلاعات سطح بازار، خوانندگان تشویق می شوند تا محرک های عرضه و تقاضا و مدل سازی بازارهای مسکن پویا در مقیاس های فضایی مختلف و پیامدهای روندها را در بافت شهری و منطقه ای تشخیص دهند. شهرنشینی، افزایش جمعیت، مهاجرت، دیجیتالی شدن با بحث های مبتنی بر تحقیق و پوشش ادبیات مربوط، از موضوعات اساسی این کتاب هستند. این نوشته، ایده آل برای دانشجویان دوره های مطالعات املاک مسکونی، املاک و مشاغل مرتبط در سطح UG و PG و همچنین یک کتاب مرجع با موضوعات تحقیقاتی برای محققان است. این کتاب همچنین مورد توجه متخصصان و سیاست گذاران نیز است.

درباره نویسنده
آنوپام ناندا؛ استاد اقتصاد شهری و املاک و مستغلات و بخش تحقیق (املاک و برنامه ریزی) در مدرسه بازرگانی هنلی دانشگاه ریدینگ انگلستان است. آنوپام در هند بزرگ شد و قبل از پیوستن به دانشگاه ریدینگ، با Deloitte & Touche در بمبئی و انجمن ملی سازندگان خانه (NAHB) در واشنگتن دی سی کار کرد. آنوپام همچنین در مقطع کارشناسی اقتصاد و دارایی عمومی در دانشگاه کانکتیکات ایالات متحده تدریس کرده است و از آنجا دکترای خود را در رشته اقتصاد اخذ کرده است.

آنوپام دارای بورسیه های حرفه ای FRSA (Fellow of the Royal of Arts of Arts) ،FRGS (Fellow of the Royal Geographic Society) ،FRSS (Fellow of the Royal Statistical Society) و FHEA (Fellow of the Higher Education Academy، UK) است. مقالات آکادمیک وی در مجلات برجسته از جمله مجله اقتصاد شهری، مطالعات منطقه ای، اقتصاد انرژی، سیاست انرژی، بررسی اقتصاد بین الملل ، اقتصاد املاک و زبان شناسی کاربردی منتشر شده است.

سایر آثار
Climate Change and Housing
Digitalisation, Urbanisation and Urban-Rural Divide

نمونه سایت های تهیه کتاب
Amazon