ICLEI

ICLEI

موضوع فعالیت: توسعه پایدار شهری

دفتر اصلی: آلمان

ICLEI یا همان همان دولت های محلی برای پایداری؛ شبکه ای جهانی و متشکل از بیش از 2500 دولت محلی و منطقه ای متعهد به توسعه پایدار شهری است. فعالیت این سازمان در بیش از 125 کشور، گسترش یافته است و سیاست پایداری را تحت تأثیر قرار می دهد. همچنین، اقداماتی محلی را برای توسعه مبتنی بر طبیعت به شکلی عادلانه و انعطاف پذیر، انجام می دهد. در واقع این سازمان تلاش می کند تا پایداری را در دنیای شهری با سرعت هرچه بیشتر، توسعه دهد.

ICLEI؛ پایداری را به بخشی جدایی ناپذیر از توسعه شهری تبدیل می کند و از طریق راه حل های عملی و یکپارچه، تغییرات سیستمی را در مناطق شهری ایجاد می کند. این سازمان، به شهرها و مناطق مختلف کمک می کند تا مسائلی مانند چالش های پیچیده، از شهرنشینی سریع و تغییرات آب و هوایی گرفته تا تخریب اکوسیستم و نابرابری را پیش بینی کرده و به آنها پاسخ دهند. دولت های محلی فعال در این سازمان با در نظر گرفتن پایداری در عملیات و سیاست های روزمره با این چالش ها مقابله می کنند.

 ICLEI بر روی ظرفیت و دانش لازم برای طراحی راه حل ها و تصمیم گیری ها با استفاده از داده ها، شواهد علمی، واقعیت ها و فشارهای محلی سرمایه گذاری می کند. در واقع، در شهرها و مناطق مختلف، در تمام ابعاد و با ظرفیت ها و چالش های مختلف، فعالیت می کند. از سوی دیگر، این مجموعه، اهداف جاه طلبانه ای را تعیین کرده و به آن دست می یابد و در خط مقدم پایداری، پیشگام راه حل های جدید و به چالش کشیدن وضع موجود است.

آدرس سایت
ICLEI