International Republican Institute

عنوان: International Republican Institute

موضوع فعالیت: راهنمایی شهروندان در ساختن جوامع دموکرات

دفتر اصلی: آمریکا

آدرس سایت: https://www.iri.org

IRI؛ سازمانی برتر در توسعه بین المللی دموکراسی است. این انستیتوی غیرحزبی از سال 1983 در بیش از 100 کشور در آفریقا، آسیا، اقیانوسیه، اروپا، آمریکای لاتین، کارائیب، خاورمیانه و شمال آفریقا، فعالیت های بسیار موثری را انجام داده است و در حال حاضر، دفاتر خود را در 40 کشور جهان مستقر کرده است.

این سازمان، هر روز در حال رشد است و برای تأمین اعتبار و اجرای پروژه ها با شرکای جدید همراه می شود. نیروی انسانی این مجموعه از جمله کارمندان میدانی و پرسنل برنامه مستقر در DC در حال گسترش است.

IRI، علاوه بر هیئت مدیره، از شورای مشاوره بین المللی رهبران معتبر جهانی که از دیدگاه مشترکی برخوردار هستند، تشکیل شده است و شبکه  این مجموعه در سراسر جهان، ظرفیت واقعی را برای حفظ روابط طولانی مدت و ارائه نتایج پایدار، گسترش می دهد.

IRI با سازمان ها و افراد در سرتاسر جهان همکاری می کند تا به شهروندان در ساختن جوامع دموکراتیک باز، مسئول، پاسخگو و مقاوم، کمک کند. همکاری برای تحقق رسالت آن در تغییر سریع مناظر بین المللی ضروری است. این سازمان به عنوان یک سازمان پویا فعالیت می کند و این امکان را می دهد تا به سرعت به شرایط بحرانی و غالباً خطرناک، پاسخ دهد.

انستیتوی بین المللی جمهوری خواه، دموکراسی و آزادی را پیشرفت می دهد. IRI، مردم را با دولت ها پیوند می دهد، سیاستمداران را راهنمایی می کند تا به شهروندان پاسخ دهند و مردم را برای مشارکت در روند سیاسی، ترغیب می کند.

این سازمان، مشکلات را حل می کند، صدای شهروندان را تقویت می کند و به مدیران شهری کمک می کند تا بیشتر مسئول و پاسخگو باشند. همچنین به زنان و جوانان کمک می کند تا شنیده شوند. در واقع، شهروندان و دولت آنها را به هم پیوند می دهد و آگاهی از اولویت های شهروندان را افزایش می دهد.

رویکرد پیشروی این مجموعه که توسط تجزیه و تحلیل تحقیقات و تلاش فعالان داوطلب این مجموعه ارائه می شود، به آنها کمک می کند تا راه حل هایی برای مسائل محلی، شناسایی کنند. این سازمان به افراد می فهماند که انواع مختلفی از دموکراسی وجود دارد و کشورها، روش ها و اشکال دموکراتیک را متناسب با تجربیات و فرهنگ منحصر به فرد تاریخی خود در پیش می گیرند.

نیروی انسانی IRI، قادر به تطبیق سریع برنامه ها برای مطابقت با تغییر شرایط است. تخصص آنها در سفارشی کردن راه حل برای نیازهای منحصر به فرد افراد، آموزش شهروندان و سیاستمداران در روند دموکراتیک و تسهیل ارتباطات باز است.