انجام ۲۵۸ میلیارد تومان تملک و آزادسازی در کاشان

مدیر املاک و مستغلات شهرداری کاشان ارزش آزادسازی‌ها را در سال گذشته را بالغ بر ۲۵۸ میلیارد تومان عنوان کرد.


جابر سلطانی‌مطلق در گفت و گو با خبرنگار ایمنا گفت: در سال ۹۹، ۶۸۵ پلاک به مساحت بیش از ۸۴ هزار متر مربع و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۸ میلیارد تومان در مناطق پنج‌گانه تملک و آزادسازی شده است.

وی مناطق پنج، چهار و دو را دارای بیشترین تعداد پلاک آزادسازی شده عنوان کرد و گفت: در منطقه پنج ۴۱.۵ هزار متر مربع، در منطقه چهار ۲۶ هزار متر مربع و در منطقه دو ۲۵ هزار متر مربع در سال گذشته تملک و آزادسازی صورت گرفته است.

مدیر املاک و مستغلات شهرداری کاشان با اشاره به آزادسازی ۱۰۳ پلاک در منطقه سه و ۳۸ پلاک در منطقه یک افزود: در منطقه یک نسبت به دیگر مناطق کمتر آزادسازی انجام شده چراکه وجود بافت تاریخی و ملاحظات خاص اداره میراث فرهنگی و حساسیت مدیریت شهری در این زمینه محدودیت‌هایی ایجاد کرده است.

وی تعداد موارد آزادسازی‌شده واقع در گره‌های ترافیکی را در سال گذشته ۹۳ پلاک عنوان کرد و افزود: این تعداد پلاک با مساحت حدود ۲۴ هزار متر مربع و صرف اعتبار ۹۱ میلیارد تومان آزادسازی شده است.

سلطانی‌مطلق خیابان امیرکبیر، بلوار شهید اردهال راوند، کوچه تشکری، خیابان ۲۲ بهمن، کوچه دادرس، میدان ۹ دی، نبش میدان گاز به همراه مسیر پروژه زیرگذر را از مهم‌ترین نقاط آزادسازی‌شده منجر به رفع گره‌های ترافیکی در سال گذشته دانست.