ساماندهی فرایند جذب ذیحساب شهرداری تهران

فرایند جذب ذیحسابان در شهرداری تهران تغییر و بر اساس آزمون و مصاحبه انجام و ۲۰ نفر نخست به عنوان برگزیدگان طرح فراخوان ذیحسابان در عرصه ذیحسابی وارد شدند.

به گزارش شهر، محمدرضا زارعلی، مدیرکل امور مالی و اموال شهرداری تهران از ادامه فرایند فراخوان بزرگ جذب ذیحسابان شهرداری تهران خبر داد و بیان کرد: همانگونه که قبلا اطلاع‎ رسانی شده بود نخستین طرح فراخوان جذب ذیحسابان در شهرداری تهران براساس شرایط و تحصیلات افراد علاقمند برگزار شد و در فاز نخست توانایی ‎های علمی، تخصصی و فردی ایشان مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گفته او؛ از میان متقاضیان بیش از ۱۸۰ نفر برگزیده و ۲۰ نفر نخست بعنوان برگزیدگان طرح فراخوان ذیحسابان در عرصه ذیحسابی وارد شدند. ۱۶۰ نفر باقیمانده هم بعنوان جامعه هدف تحت آموزش‎ های تخصصی قرار گرفتند تا با توسعه دانش و توانمندی‎ های ضروری در سایر بخش‎ های مالی شهرداری تهران مثمرثمر واقع شوند.

ذیحساب شهرداری تهران گفت: با همکاری اداره کل برنامه‎ریزی و آموزش، دوره ‎های تخصصی با عنوان‌ های؛ قانون برگزاری مناقصات، ارزیابی طرح و قراردادها، آشنایی با تخلفات اداری، آیین نامه معاملات شهرداری تهران، آشنایی با شرایط عمومی پیمان، فهرست‎ بها و قراردادها، آشنایی با روش محاسبه تعدیل در قراردادها، برای جامعه هدف ۱۶۰ نفری، برنامه‎ ریزی و شروع شد که در حال حاضر، در حال اجرا است. در پایان، کارنامه‎های تخصصی برای این افراد تهیه خواهد شد.

مدیرکل امور مالی و اموال شهرداری تهران با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در شهرداری تهران انجام شده است، توضیح داد: بر این اساس، آن دسته از افرادی که علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی و تخصصی، علاقمند به فعالیت در امور ذیحسابی هستند، دوره‎های آموزشی تخصصی ‎را می بینند تا دوباره پس از مهارت ‎افزایی و افزایش سطح علمی و توانایی بتوانند در این عرصه و یا سایر عرصه‎ های جدی مدیریت مالی ورود پیدا کنند.