فعالیت ۶۰ نیروی خدمات شهری برای پاکسازی و امحای پوسترها تبلیغاتی رودسر

شهردار رودسر از آماده‌سازی و نصب ۱۰ سازه‌ بزرگ موقت تبلیغات انتخاباتی در نقاط مختلف این شهر خبر داد.


رضا زنده‌دل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مساحت این ۱۰ نقطه در مجموع بیش از ۷۰۰ مترمربع است و سازه‌ها از جنس داربست و گونی بوده و در مکان‌های پرتردد و میادین اصلی شهر نصب شده و در اختیار نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری سیزدهم و ششمین دوره شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به برگزاری جلسات توجیهی با حضور نامزدهای انتخاباتی در فرمانداری انتظار می‌رود این افراد قانون را رعایت کرده و پوسترهای تبلیغاتی خودشان را در محل‌های تعیین شده نصب کنند.

شهردار رودسر خاطرنشان کرد: در ایام انتخابات ۶۰ نیروی خدمات شهری شهرداری رودسر، وظیفه پاکسازی و امحای پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی را بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: از ستادهای نامزدهای انتخابات، می‌خواهیم تا به منظور حفظ پاکیزگی و زیبایی مبلمان شهری از چسباندن تراکت بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، برق، پست و مخابرات و دیوارهای شهر خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهر رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان واقع شده است و در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ۲۸ خردادماه، ۳۶ نامزد برای به دست آوردن پنج کرسی اصلی با هم به رقابت می‌پردازد.