سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی منصوب شد

سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شد.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، غلامرضا منصور فر را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است:

با توجه به استعفای علی محمد نیکبخت و ضمن تشکر و آرزوی توفیق برای وی، بر اساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی منصوب می‌شوید.

امید است که با تدبیر جناب‌عالی و تعامل مؤثر با مدیریت استان و دانشگاه‌های بزرگ منطقه، برنامه‌های اجرایی پارک تداوم یابند و شرایط لازم برای رشد و توسعه کمی و کیفی پارک در عرصه‌های کالبدی و محتوایی و نقش‌آفرینی هرچه بیشتر در زیست بوم کارآفرینی و نوآوری فراهم آید و جایگاه پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در برنامه‌های توسعه‌ای منطقه ارتقا یابد.

همچنین با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی مأموریت‌ها و وظایف محوّله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوّب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی به انجام رسانید و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقش خود را به شایستگی در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.