مراکز تفریحی و بازار هفتگی بندرانزلی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

معاون خدمات شهری شهردار بندرانزلی گفت: به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا، تمامی مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها، بوستان ها، طرح دریا، کمپ های اقامتی و بازار هفتگی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.


کامبیز رضوان‌دل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و به دلیل قرار گرفتن شهرستان بندرانزلی در وضعیت قرمز کرونا، تمامی مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها، بوستان‌ها، کمپ‌های اقامتی و طرح دریای شهرداری تعطیل است.

وی ادامه داد: بازار هفتگی بندرانزلی یکی از بازارهای قدیمی، سنتی و پر رونق این شهر است که روزهای شنبه برگزار می‌شود و افراد بومی و غیربومی از سایر نقاط استان گیلان محصولات کشاورزی، تولیدی و محلی خودشان را به شهروندان و مسافران عرضه می‌کنند برای جلوگیری از تجمع افراد و پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا، این بازار نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

معاون خدمات شهری شهردار بندرانزلی خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز امسال طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا، تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و طرح ساحلی تعطیل و ورودی آنها مسدود شد و با توجه به این که این مکان‌ها به دلیل تجمع مردم عامل شیوع ویروس کرونا هستند، شهرداری با کمک هلال احمر، نیروی انتظامی از چادر زدن و اتراق در فضای سبز شهری و طرح ساحلی جلوگیری می‌کند.

وی یادآور شد: شهرداری به منظور آگاه سازی بیشتر شهروندان جهت پیشگیری و مراقبت در مقابله با ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در معابر این شهر نصب کرده است.

رضوان‌دل در خصوص تمهیدات ضدعفونی اماکن بندرانزلی گفت: در صورت درخواست و نیاز از سوی ادارات و اماکن دولتی شهرداری آمادگی دارد تا مراکز مختلف را ضدعفونی کند.