اجرای عملیات پاکسازی «محله به محله» در مشکین دشت

شهردار مشکین دشت از اجرای طرح پاکسازی محله به محله در این شهر خبر داد و گفت: بهسازی چشمه‌های بهداشتی پارک‌ها در دست اقدام است.

حسین بغدادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه طرح پاکسازی محلات به طور جهادی هر هفته در یک محله از مشکین دشت انجام می‌شود، عنوان کرد: داشتن شهری پاک و زیبا علاوه بر تأمین آرامش روحی و روانی شهروندان موجب سلامت جسم و جان شهر می‌شود.

وی در ادامه گفت: برای اینکه شهر خود را از گزند خطرات احتمالی زیست محیطی حفظ کنیم، همکاری شهروندان و مشارکت آنان در مدیریت شهر در بهبود فضای بصری شهر مؤثر است.

شهردار مشکین دشت بیان کرد: برنامه‌ی پاکسازی محلات و مصون نگه داشتن آنها از آلودگی‌های بصری برنامه‌ای مستمر است که به صورت پیاپی اجرا خواهد شد، زیرا نظافت شهر زمان و مکان ندارد و فرایندی ضروری و همیشگی است.

وی با اشاره به استفاده شهروندان از پارک و بوستان‌های شهر گفت: متأسفانه سرقت در، لوله و اتصالات سرویس‌های بهداشتی بوستان‌های شهر، هزینه‌های بهسازی مبلمان شهری و فضاهای سبز را بی‌نتیجه می‌کند.

بغدادی تاکید کرد: مدیریت شهری با توجه به ضرورت احداث سرویس بهداشتی در شهر در یک کار شهروند مدارانه اقدام به ساخت چهار چشمه سرویس بهداشتی و اتاقک نگهبانی با اعتبار سه میلیارد ریال در بوستان گل‌های شهرک مهندسی زراعی که فاقد سرویس بهداشتی است و یکی از مطالبات شهروندان بود، کرد.