تعطیلی اماکن تفریحی و طرح ساحلی آستارا تا اطلاع ثانوی

معاون خدمات شهری شهردار آستارا با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، گفت: همه اماکن تفریحی، پارک‌ها، طرح ساحلی و کمپ‌های مسافرتی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

شایان ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا عنوان کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و به دلیل قرار گرفتن شهرستان آستارا در وضعیت قرمز کرونا، ورودی همه مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و کمپ‌های مسافرتی، طرح ساحلی سفیر امید، شناگاه بانوان و آقایان، پارکینگ بازار بزرگ ساحلی، پارک جنگلی بی بی یانلو مسدود شده و تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی اظهار کرد: بنرهای ورود ممنوع در ورودی اماکن تفریحی نصب شده و از همه شهروندان انتظار داریم از تجمع در آن‌ها خودداری کنند.

معاون خدمات شهری شهردار آستارا ادامه داد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نیروهای خدمات شهری روزانه معابر اصلی و فرعی را شستشو و پاکسازی می‌کنند.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه در ایام محرم تعدادی از نیروهای پاکبان کسالت داشتند و با کمبود نیرو مواجه بودیم اما خوشبختانه پاکسازی و تنظیف معابر شهری، به ویژه جلوی مساجد، به نحو احسن انجام شد.

ناصری تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در هنگام پاکسازی محیط شهری با آن مواجه هستیم تعداد زیادی از ماسک‌های یکبار مصرف رها شده در معابر اصلی و پرتردد است که از شهروندان درخواست می‌کنیم به منظور حفظ سلامت خود و پاکبانان از رهاسازی ماسک در معابر عمومی خودداری کرده و در سطل‌های زباله قرار دهند.