همکاری شهرداری تهران و کرمان در هنرهای نمایشی

برای نخستین بار، تفاهمنامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری های تهران و کرمان به منظور هم افزایی و افزایش همکاری های دوجانبه، ارائه خدمات متقابل و استفاده از ظرفیت ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری با هدف توسعه خدمات فرهنگی و هنری و دستیابی به توسعه پایدار امضا شد.


به نقل از شهر، در مراسم امضای این تفاهمنامه، حجت الاسلام میثم امرودی، رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران گفت:کرمان سرزمین حاج قاسم سلیمانی است، کسی که امنیت کشور و مردم دنیا مدیون اوست. حاج قاسم بزرگترین دشمن صهیونیسم یهودی، مسیحی و مسلمان بود و باعث افتخار مردم نه در ایران بلکه خارج از مرزهای ایران است. کرمان سرزمین شخصیت پرور ایران است.

او اظهار امیدواری کرد: با امضای این تفاهمنامه همکاری های گسترده ای بین کرمان و تهران در حوزه های هنری شامل هنرهای نمایشی، تئاتر عروسکی و برگزاری نمایشگاه های میدانی و حقیقی و مجازی، تولیدات صوتی، تصویری و مکتوب صورت گیرد و منشا تغییرات مثبت در تهران و کرمان باشد.

حجت الاسلام امرودی در ادامه یادآور شد: تهران پایتخت همه اقوام ایرانی است، پایتخت عربها، لرها، بلوچها، کردها، فارسها و ترکهاست و با انعقاد این تفاهمنامه یگانگی های مدیریت سازمان فرهنگی هنری شهرداری های تهران و کرمان نمایان می شود و امید است هفته های فرهنگی مشترک، معرفی خانواده شهدا و ادیبان، هنرمندان حوزه انقلاب بیش از پیش رشد کند.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خاتمه گفت: تجربیات ممتازی در حوزه فرهنگی هنری در کرمان صورت گرفته که تنوع، تعدد، گستردگی، عمق مطالعاتی و تاثیرگذاری زیادی داشته است.

در ادامه محمد جهانشاهی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمان نیز گفت: انعقاد این تفاهمنامه بزرگترین عیدی برای حوزه فرهنگ و هنر شهر کرمان است و بی شک تمام تلاش خود را می کنیم تا از تجربیات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بهره گیریم، این فرصت مغتنمی است که باید از آن به نفع شهروندان کرمانی استفاده کرد.