فراخوان کشوری ارسال آثار تبلیغات فرهنگی

سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور اکران طرح های فاخر با موضوعات ملی و مذهبی به مناسبت رویدادهای ملی و مذهبی پیش رو، فراخوان ارسال آثار منتشر کرده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این سازمان به مناسبت مبعث حضرت محمد (ص)، شهادت امام موسی کاظم(ع)، روز درختکاری، عید نوروز و اعیاد شعبانیه، فراخوان کشوری ارسال آثار و طرح های فرهنگی به منظور اکران در سطح شهر تهران را منتشر کرده و از هنرمندان و علاقه مندان سراسر کشور دعوت کرده است تا در این فراخوان شرکت کنند.
گفتنی است، براساس این فراخوان، مهلت ارسال آثار برای موضوعات مبعث حضرت محمد (ص)، شهادت امام موسی کاظم (ع) و روز درختکاری تا دوم اسفندماه 99 اعلام شده است.
همچنین مهلت ارسال آثار و طرح های فرهنگی با موضوعات عید نوروز و اعیاد شعبانیه _« ولادت امام حسین (ع) _ روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) _روز جانباز و ولادت امام سجاد (ع)»_ تا پایان روز هشتم اسفندماه بوده و آثار ارسالی به علت تقارن نوروز 1400 با اعیاد شعبانیه باید تلفیقی از مناسبت های اعیاد شعبانیه و نوروز باشد.
سازمان زیباسازی شهر تهران از تمامی طراحان گرافیک و هنرمندان سراسر کشور دعوت می کند برای همکاری با مدیریت تبلیغات فرهنگی این سازمان، آثار خود را با موضوعات اعلام شده به نشانی اینترنتیاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.