چهار هزار مترمربع فضای سبز در سنندج احداث شد

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: بلوار انتظام یکی از بلوارهای سطح منطقه است که از دو سال گذشته عملیات ساماندهی آن در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

به نقل از ایمنا، عطاء‌الله ساعدموچشی اظهار کرد: احداث بیش از ۲۶ هزار متر مربع فضای سبز، کف فرش پیاده رو، نصب مبلمان پارکی و ست ورزشی از جمله اقدامات انجام شده در ۳ سال گذشته در راستای ساماندهی بلوار انتظام است.

وی در ادامه گفت: با هدف توسعه سرانه فضای سبز در سال جاری عملیات احداث فضای سبز به متراژ چهار هزار و ۳۵۰ متر مربع در بلوار شهدای انتظام روبروی مرکز فوریت‌های پزشکی اجرا شد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج تصریح کرد کرد: اجرای دو هزار مترمکعب خاکبرداری، چهار هزار مترمکعب خاک‌ریزی با خاک نباتی و اجرای عملیات جدول گذاری به صورت تک جدول به طول ۳۵۰ متر از عمده عملیات عمرانی انجام شده به منظور تکمیل عملیات احداث فضای سبز بوده است.

ساعدموچشی اضافه کرد: عملیات نهال کاری با استفاده از نهال توری و جوهر و کاشت درختچه‌های زرشک، یوکا و ترون، ایجاد روشنایی و احداث سکوی نشیمن نیز انجام شده است و ست بازی کودکان هم در این بلوار نصب می‌شود.

وی یادآور شد: برای تأمین آب جهت آبیاری فضای سبز احداث شده نیز چاهی به عمق ۱۴ متر حفر شده و یک مخزن ۴۵ مترمکعبی نیز تعبیه شده است و آبیاری این فضای سبز هم به روشن نوین انجام می‌شود.