اجرای طرح نوسازی معابر قروه

شهردار قروه از طرح نوسازی معابر این شهر به عنوان اولویت شهرداری خبر داد.


به گزارش ایمنا، عباس سنتی در این باره اظهار کرد: طبق دستور ستاد انتخابات شهرستان قروه و به منظور جلوگیری از ترافیک سنگین در خیابان‌های اصلی سطح شهر چهار نقطه برای تبلیغات انتخابات در ورزشگاه چمران، تختی، پارک رضوان و پارک شهید بهشتی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی ستاد انتخابات شهرستان قروه، نامزدهای انتخاباتی اجازه تبلیغات در کوچه و خیابان‌های سطح شهر و مراکز سرپوشیده را ندارند و لازم است از چهار نقطه در نظر گرفته شده برای تبلیغات استفاده کنند.

شهردار قروه با اشاره به طرح ساماندهی دست‌فروشان خاطرنشان کرد: یک مرکز برای اسکان دست‌فروشان در میدان شهید سلیمانی واقع در پایانه مسافربری قدیم قروه در نظر گرفته شده است، همچنین تا چند هفته دیگر بخشی از دست فروشان این شهرستان در آن اسکان داده می‌شود و طرح مطالعاتی ساماندهی دست‌فروشان در دو نقطه دیگر نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی در مورد نوسازی و بهسازی معابر سطح شهر قروه اظهار کرد: چهار خیابان اصلی منتهی به مرکز شهر نیازمند ایجاد سنگ‌فرش و جدول‌گذاری است که طبق فراخوان عمومی نیازمند پیمانکار برای اجرای این طرح هستیم و در صورت اعلام آمادگی پیمانکار طرح پیاده‌روسازی این مناطق اجرایی خواهد شد.