اجرای طرح‌های سلامت محور شهرداری سمنان

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از اجرای طرح‌های سلامت محور این مرکز در طول تمامی روزهای هفته در قالب سه شنبه‌های سلامت بانوان، سلامت کودکان و نوجوانان و ویزیت و معاینه تمامی کارکنان شهرداری سمنان و خانواده آنها خبر داد.


محسن مظاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای مداوم برنامه و طرح‌های سلامت محور در شهرداری سمنان اظهار کرد: مرکز سلامت و مشاوره شهرداری در راستای اهمیت و ارتقای سلامت بانوان در جامعه و محل کار با برنامه ریزی و اجرای طرح سه شنبه‌های سلامت بانوان که در آن هر سه شنبه تمامی بانوان پرسنل شهرداری می‌توانند از خدمات چکاپ، معاینات پزشکی و مشاوره زنان که با استقرار پزشک متخصص صورت می‌گیرد، استفاده کنند.

وی افزود: مرکز سلامت و مشاوره شهرداری در راستای شعار «سمنان شهر دوستدار کودک»، با اجرای طرح سلامت کودکان و نوجوانان و مشاوره در زمینه مهارت‌های زندگی، تحصیلی، استرس کودک و نوجوان، اضطراب، لجبازی مهارت‌های زندگی، هر هفته در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه با استقرار روانشناس و مشاور کودک در این مرکز به ارائه خدمات می‌پردازد.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان تصریح کرد: معاینه تمامی پرسنل و کارکنان شهرداری سمنان به همراه خانواده آنان هر هفته یکشنبه با حضور پزشک در این مرکز صورت می‌گیرد.