اجرای تفاهم نامه همکاری شهرداری بندرانزلی و دانشگاه گیلان

سرپرست شهرداری بندرانزلی گفت: تفاهم نامه همکاری های علمی و آموزشی شهرداری که حدود دوسال پیش با دانشگاه گیلان منعقد شد، اما با روی کارآمدن شهردار سابق متوقف شده بود. به زودی اجرایی می شود.

مهدی خلیلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا عنوان کرد: در سال ۱۳۹۸ و در زمان شهردار وقت، تفاهم نامه همکاری‌های علمی و آموزشی شهرداری با دانشگاه گیلان منعقد شد. اما متأسفانه با تغییر شهردار، این طرح متوقف شد.

وی در ادامه افزود: روز شنبه هفته جاری، جلسه مشترک نمایندگان دانشگاه گیلان و شهرداری بندرانزلی در راستای اجرایی کردن قرارداد علمی پژوهشی و تدوین برنامه پنج ساله شهرداری برگزار شد.

سرپرست شهرداری انزلی تصریح کرد: این قرارداد به منظور بهره‌گیری از توانمندی نخبگان علمی و جامعه دانشگاهی در راستای سیاستگذاری در حوزه‌های مختلف و تدوین راهکارهای مطلوب برای ارتقای مدیریت شهری منعقد شده و به زودی اجرایی می‌شود.

وی افزود: در این قرارداد، دانشگاه گیلان با در نظر گرفتن مشکلات موجود شهرداری انزلی به ارائه برنامه‌های علمی و کاربردی با هدف دستیابی به درآمد، توسعه پایدار و ارتقای شاخصه‌های پیشرفت متعهد شده است.

خلیلی گفت: این قرارداد سند راهبردی است که در قالب آن کارگروه‌های علمی و فنی دانشگاه گیلان، با رویکرد مشورتی و مشارکتی به اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها، افزایش درآمدهای پایدار و تعریف پروژه‌های درآمدزا به شهرداری انزلی کمک خواهند کرد.