افتتاح پروژه ورزشی شهرداری ابوزیدآباد

همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، پروژه زمین چمن مصنوعی شهر ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۲۰ متر مربع با حضور مهدی علیزاده مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، فرماندار شهرستان آران و بیدگل و مسئولان محلی افتتاح و آماده بهره برداری شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، علیزاده در آیین افتتاح این پروژه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، از شهرداری ابوزیدآباد جهت فراهم کردن زمینه و مشارکت برای انجام این پروژه توسط بخش خصوصی تقدیر کرد.

وی همچنین از حسن انتخاب سرمایه گذار در بخش ورزش، که از نیازهای اساسی جوانان و نوجوانان است، تقدیر کرد.

رضا اسماعیل زاده شهردار ابوزیدآباد هم در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر ابوزیدآباد به فضاهای ورزشی و تفریحی نیاز دارد، سال گذشته چند پروژه از جمله زمین چمن مصنوعی و پارک بانوان و چند طرح دیگر در شهر ابوزیدآباد کلنگ زنی شد که به لطف خدا و تلاش سرمایه گذار، اینک شاهد افتتاح زمین چمن مصنوعی این شهر هستیم.

وی ادامه داد: عملیات پروژه پارک بانوان شهر ابوزیدآباد هم با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که با یاری خداوند این پروژه نیز تا پایان تیرماه به بهره برداری خواهد رسید.

سرمایه گذار زمین چمن مصنوعی شهر ابوزیدآباد هم در این مراسم با تقدیر از حمایت های شهرداری ابوزیدآباد گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به انجام رسیده است که یکی از ویژگی های آن محصور بودن و قابل استفاده برای آقایان و بانوان است.

دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل هم در این مراسم پروژه های از این دست را سرمایه ی شهر دانست و از شهرداری ابوزیدآباد و سرمایه گذار این پروژه تشکر کرد.