صدور گواهینامه احراز صلاحیت حرفه‌ای برای معاونان برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی مناطق

با پایان دوره  تخصصی توانمندسازی داوطلبین پست معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مناطق ۲۲ گانه و برگزاری آزمون پایان دوره گواهینامه صلاحیت حرفه ای برای تصدی این مسئولیت به زودی صادر خواهد شد.


به نقل از شهر، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، حامدمظاهریان معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا از صدور گواهینامه صلاحیت حرفه ای برای مسئولیت معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا خبرداد.

وی اظهار کرد: در ادامه طرح اصلاح ساختار و ادغام دو معاونت توسعه منابع انسانی و معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا یک دوره تخصصی توانمندسازی برای افراد داوطلب تصدی پست معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مناطق ۲۲ گانه از دوازدهم اردیبهشت ماه تا بیست و هفتم خردادماه سال جاری  با حضور و تدریس اساتید برتر دانشگاه  های تهران، شهید بهشتی و علامه طباطبایی و مدیران خبره شهرداری تهران براساس ۱۶ سرفصل آموزشی و به مدت ۶۴ ساعت آموزش مفید و کاربردی برگزار شد.

معاون شهردار تهران در ادامه ضمن تاکید براینکه این دوره برای نخستین بار در شهرداری تهران برگزار شد، در ادامه افزود: در این دوره ۴۹ نفر از داوطلبین تصدی پست معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شرکت کردند که با سنجش معیارهای ارزیابی مانند، حضور موثر، مشارکت موثر در کلاسها، انجام پروژه پایانی و در نهایت شرکت در آزمون پایان دوره تعداد ۳۹ نفر از بین ۴۹ نفر داوطلبان و در واقع ۷۹ درصد موفق به سپری کردن این دوره آموزشی شدند که به زودی اسامی نفرات برتر اعلام  و گواهی نامه صلاحیت حرفه ای این داوطلبان صادر خواهد شد.

مظاهریان تاکید کرد: از برنامه های این معاونت حرکت به سمت تخصصی شدن تصدی سمت ها در شهرداری از طریق صدورگواهی احراز صلاحیت حرفه ای است و برگزاری این دوره اولین تجربه در شهرداری تهران در این موضوع است.