ورود بیش از ۱۲۰۰۰ نفر در مازندران به سامانه طرح اقدام ملی مسکن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان مازندران در حاشیه مراسم افتتاح، کلنگ زنی و واگذاری گروهی زمین در قالب طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور با اشاره به این که اقدام عملیاتی طرح اقدام ملی مسکن از ماه ها قبل در استان آغاز شده بود، افزود: امروز طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن در قالب طرح‌های اقدام ملی مسکن و مسکن مهر در استان‌های مختلف کشور با دستور رییس جمهور افتتاح و قرارداد تخصیص و اتصال پروژه به ۵ متقاضی بصورت نمادین در استان انجام شد.

در این مراسم که با حضور دکتر روحانی، رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی در استان های مختلف بصورت ویدیوکنفرانس برگزار شد؛ حسین زادگان با بیان این که در مازندران نیز در سراسر استان این پویش در حال انجام است، یادآور شد: در جاهایی که پروژه با استقبال مردم واقع شده و زمین بموقع تحویل شده است؛ علیرغم این که اهلیت سنجی کمی زمان برده است، کار از سرعت خوبی برخوردار است. برای شهرستان هایی که کمی از پروژه عقب هستند، در این جلسه تصمیم گرفته شده است با بهره گیری از زمین های دستگاه های دولتی، زمین هایی بصورت خود مالکی و زمین هایی از منابع ملی مساله حل شود.

وی گفت: تاکنون مجموعا ۱۲۰۰۰ نفر در استان وارد سامانه شده اند که بخشی امروز واگذار شده و مقرر شده است با پیگیری اداره کل راه و شهرسازی و برگزاری جلسه ویژه در روزهای آینده برای سرعت بخشی به این پروژه، بخش باقی مانده نیز با سرعت بیشتر در مسیر کار قرار گیرد. بنظر می رسد با تصمیمات جدید و حمایت هایی که دولت دارد صورت می دهد و اقدامات خوبی که در استان صورت گرفته، بتوانیم به ظرفیت مقرر ۱۷۰۰۰ واحد مسکونی پیش بینی شده برای افراد در استان برسیم.