بهره‌ برداری از پارک کوی میلاد تا مهر ۱۴۰۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: احداث پارک کوی میلاد که یکی از خواسته‌های چندین ساله شهروندان ساکن در این محله بود، در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته و تا مهرماه سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.


حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای احداث پارک کوی میلاد به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: امروزه با توجه به افزایش حجم ترافیک و آلودگی‌های زیست محیطی، توسعه فضای سبز و کاشت درخت همچنین ایجاد محیطی نشاط‌بخش در شهر از ضروریات مهم در زندگی شهرنشینی است.

وی تاکید کرد: وجود مکان‌هایی مانند بوستان‌ها، فضای سبز و پر درخت در شهرها به عنوان مکان‌هایی با ویژگی‌های زیست محیطی و اجتماعی، می‌تواند علاوه بر کاهش پیامدهای منفی به ارتقای زندگی شهری و توسعه پایدار شهر بینجامد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان همکاری و مشارکت مردم در حفظ و توسعه فضای سبز شهری را مهم دانست و تصریح کرد: شهروندان باید در زمینه توسعه فضای سبز و تلطیف آن همکاری داشته و تلاش کنند.

وی تصریح کرد: این منطقه بیشترین پارک‌های محله‌ای را در بین مناطق ۱۵ گانه دارد، از این رو با توجه به وجود مشکلات کمبود آب برای حفظ و توسعه فضای سبز، یک مخزن ذخیره آب در خیابان مصلی در نظر گرفته شده است همچنین پروژه کلکتور آب در خیابان خزایی برای تأمین منابع آبی اجرایی شده است.