پیشرفت قابل توجه ایستگاه‌های مترو خط ۲ اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح های هوشمندسازی اتوبوس‌ها که از سال ها پیش و از دوره شورای سوم شهر آغاز شده بود، سرانجام در این دوره به نتیجه رسید به طوری که امروز در اختیار شهروندان قرار می گیرد.


به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: میزان پیشرفت عملیات ایجاد خط دوم قطار شهری در کنار تونل‌های این خط موردی است که کمتر به آن پرداخته شده و شهروندان از آن تا حدودی بی‌اطلاع هستند اما اقدامات در این زمینه قابل تقدیر است.

وی با بیان این که اکنون احداث ۱۲ ایستگاه خط دو در مرحله سفت کاری است، افزود: ایستگاه‌های دارک با ۴۷ درصد، زینبیه با ۶۹.۵ درصد، عاشق اصفهانی با ۱۰۰ درصد، عمان سامانی با ۷۳ درصد، لاله با ۸۷ درصد، شاهد با ۲۷ درصد، قدس با ۵ درصد، امام حسین (ع) که ایستگاهی تبادلی است با سه درصد، خلجا با ۲۷ درصد، چهارسوق ۵۱ درصد، خرازی با ۶۱ درصد و کهندژ با ۲۰ درصد پیشرفت قابل توجهی داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پیشرفت مناسب ایستگاه‌های خط دوم نتیجه داشتن پشتوانه‌های مالی و اخذ تسهیلات است که پروسه‌های پرزحمتی دارد و این اهتمام در تحصیل اعتبارات برای اجرای پروژه‌ها قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: قطعاً خط دوم قطار شهری با تلاش کارشناسان، پیمانکاران، شهرداران مناطق و سایر کسانی که در احداث آن نقش دارند، در آینده به عنوان خدمتی مانا و ماندگار در اختیار مردم قرار می‌گیرد.