اقدامات ویژه شهرداری کرمان در آستانه سال تحصیلی جدید

سرپرست شهرداری کرمان گفت: در راستای اقدامات ویژه شهرداری کرمان در آستانه شروع سال تحصیلی، ایمن‌سازی مسیر تردد دانش‌آموزان و بازپیرآیی فضای سبز درونی و محیط پیرامون مدارس، با جدیت دنبال می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، محسن پور اسماعیلی ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، آغاز سال جدید تحصیلی و شروع دوباره تلاش و کوشش جویندگان دانش در فضای کسب علم، معرفت و فضیلت، عنوان کرد: فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت را به صاحبان خرد و اندیشه به‌ویژه اساتید و فرهنگیان دلسوز و متعهّد تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه در ادوار گذشته، قبل از شیوع ویروس کرونا، هرساله در این ایام شهرداری برای بازگشایی مدارس اقداماتی را انجام می‌داد، افزود: امسال هم طبق ادوار گذشته اقداماتی در راستای وظایف شهرداری در حال انجام است.

سرپرست شهرداری کرمان با بیان اینکه هنوز وضعیت بازگشایی مدارس مشخص نیست، تصریح کرد: مدیران شهری برنامه‌ریزی‌هایی در جهت آماده‌سازی شهر انجام داده‌اند تا در صورت بازگشایی مدارس، مشکلی ایجاد نشود.

پور اسماعیلی با اشاره به اینکه در راستای بازپیرایی فضای بیرونی مدارس و احیای فضای سبز بیرونی و درونی مدارس، اقداماتی از سوی مناطق پنج‌گانه در حال انجام است، گفت: ایمن‌سازی مسیر تردد دانش‌آموزان و معابر منتهی به مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و نصب علائم ترافیکی و هشداردهنده در این مسیرها در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: تمام مناطق پنج‌گانه شهر کرمان، سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان، برای آماده‌سازی شهر و رضایت مردم در تلاش هستند و اقدامات همچنان ادامه دارد.

سرپرست شهرداری کرمان ضمن آرزوی موفقیت برای نوآموزان سال تحصیلی، تاکید کرد: امیدوارم جامعه بزرگ علم، دانش و معرفت اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب علوم دینی، معلمان و اساتید، تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار گیرند تا وظیفه اصلی و دِین خود را در قبال کشور و ملت به انجام رسانده و بیش‌ازپیش موجب پیشرفت، تعالی و ارتقای جایگاه نظام مقدس جمهوری‌اسلامی شوند.

پور اسماعیلی افزود: شهروندان در راستای همراهی و پشتیبانی از مدیریت شهری، در صورت مشاهده مشکلات منطقه، از طریق سامانه ارتباطات مردمی (۱۳۷) اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت پیگیری و اقدامات لازم انجام شود.