شصتمین شماره از فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت شهری و روستایی منتشر شد

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از انتشار شصتمین شماره از فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت شهری و روستایی از سوی انتشارات سازمان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اسمعیل زیارتی نصرآبادی گفت: این فصلنامه با هدف انتقال دانش و یافته‌های نوین به مجموعه بزرگ مدیریت شهری و روستایی توانسته تا کنون شصت شماره به چاپ برسد و انشاالله شماره آتی آن نیز در دست تهیه و انتشار است.

وی ادامه داد: در این شماره از مجله با مقالات تخصصی از جمله "سنجش اجتماع‌پذیری مقرهای رفتاری «مساجد» بر اساس الگوی هم‌ساختی رفتار مصرف‌کننده و کالبد"، "شناسایی و تبیین مدل جانشین‌پروری بر مبنای شایستگی در عرصه مدیریت شهری"، "ظرفیت سنجی لایحه تقسیمات سیاسی در توسعه پایدار سرزمینی" و ... با تایید داوران این حوزه منتشر شده است.

وی افزود: کلیه شماره‌های این نشریه درنشانی اینترنتی http://ijurm.imo.org.ir و سایت سازمان بارگذاری شده و علاقه‌مندان می‌توانند ضمن بهره‌گیری از مطالب مجله در صورت داشتن مقاله علمی-پژوهشی در این سایت بارگذاری نموده و همچنین با ارایه نظرات و پیشنهادهای سازنده خود تحریریه را در بهبود مطالب یاری رسانند.