نشان "شهر دوستدار کودک" به اصفهان اعطا می‌شود

شهردار اصفهان گفت: هفته آینده نشان شهر دوستدار کودک برای نخستین بار در ایران از سوی سازمان بین‌المللی یونیسف به اصفهان اعطا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _ پنجشنبه نهم بهمن‌ماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «شهر پرسشگر، شهردار پاسخگو»، پیشاپیش ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: از روز یکشنبه هفته آینده، شهرداری برنامه‌های استقبال از دهه فجر را به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد کرد، البته امسال با توجه به شرایط کرونایی برنامه‌ها متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با آغاز ایام دهه فجر، مانور تاکسی‌های شهری همزمان با سراسر کشور در اصفهان برگزار و فضاسازی‌های متناسب با این ایام در میادین و خیابان‌های سطح شهر انجام خواهد شد.

شهردار اصفهان با اشاره به افتتاح پروژه‌های بزرگ عمرانی شهر در دهه فجر امسال، خاطر نشان کرد: بسیاری از پروژه‌های عمرانی از جمله پل آفتاب و ادامه بلوار فرزانگان که در حال حاضر مورد بهره‌برداری قرار گرفته، به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

وی گفت: در هفته جاری در نشستی با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جمعی از مدیران ملی و استانی و اعضای شورای اسلامی شهر برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی صنایع دستی به میزبانی شهر اصفهان و با مشارکت شهرداری و میراث فرهنگی انجام شد.