عواقب کرونا بر اقتصاد شهری تالش

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش گفت: در حال حاضر با افزایش قیمت مصالح ساخت و سازها کاهش یافته و تعداد کمی پروانه ساختمانی نیز در شهرداری صادر می‌شود و این مسئله وضعیت اقتصادی این نهاد را با مشکل مواجه کرده است.

بهزاد پورپناه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا عنوان کرد: در ۱۷ مردادماه سال جاری جلسه شورای اسلامی شهر تالش با محوریت انتخاب شهردار این شهر برگزار شد و با پنج رأی موافق از هفت عضو شورا «شهرام غنی زاده» به عنوان شهردار تالش انتخاب و در سمت خود ابقاء شد.

وی با بیان اینکه از طرف بعضی از سیاسیون بر اعضای شورای اسلامی شهر تالش بسیار تحمیل شد که فرد خاصی را به عنوان شهردار انتخاب کنند، تصریح کرد: ما نماینده شهروندان در شورای اسلامی شهر هستیم و به هیچ یک از مسئولان سیاسی اجازه نمی‌دهیم تا نظراتشان را بر ما تحمیل کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش تصریح کرد: قبل از ابقاء شهرام غنی زاده در سمت شهردار، با وی اتمام حجت کردیم که تا پایان سال جاری با اجرا، تکمیل و بهره برداری از پروژه‌هایی همچون کارخانه کمپوست، کارخانه آسفالت، تعریض پل اصلی و بوستان پدر به تعهدات خود عمل کند. در غیر این صورت گزینه دیگری را به عنوان شهردار تالش انتخاب می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: غنی زاده مدعی بود که در دوره پنجم شورای اسلامی شهر، اعضا به وی اجازه کار کردن نمی‌دادند. به همین دلیل در دوره ششم شورا، به غنی زاده تا پایان سال مالی فرصت داده‌ایم تا پروژه‌های مهم و ناتمام شهرداری را به اتمام برساند.

وی با تاکید بر اینکه عمران و آبادانی شهر و منافع شهروندان تالش برای اعضای شورای اسلامی شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. افزود: اگر عملکرد غنی زاده تا پایان سال، قابل قبول بود او را با شرایط و خواسته‌های دیگری به مدت یک سال دیگر در سمت شهردار ابقاء می‌کنیم.

پورپناه اظهار کرد: در طی این مدت نیز به دنبال گزینه مناسب دیگری نیز برای تصدی شهرداری تالش هستیم تا بتواند با قدرت سیاسی خود و رایزنی با مسئولان رده بالا، اعتبارات خوبی را برای شهرداری جذب کرده و پروژه‌های مهمی را در این شهر اجرا کند.

وی گفت: اکنون دیگر زمان آزمون و خطا نیست و شهردار باید با تمام وجود در راستای تحقق اهداف و خواسته‌های اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای پروژه‌های عمرانی و جلب رضایت شهروندان تلاش کند.