سازمان آتش‌ نشانی پره‌ سر نیازمند تجهیزات خودرویی است

شهردار پره‌ سر گفت: احداث ساختمان واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر به اتمام رسید و آتش‌نشانان این واحد از پنجم اردیبهشت ماه جاری در آن مستقر می‌شوند.


شهرام شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری پره‌سر در گذشته فاقد ساختمان آتش‌نشانی بود و نیروها و خودروهای آن در ساختمان شهرداری مستقر بودند.

وی افزود: در سال گذشته احداث ساختمان آتش‌نشانی با ۲۰۰ متر مربع مساحت در دو طبقه و شامل فضای اداری و ۲۰۰ مترمربع آشیانه آغاز شد و در فروردین ماه جاری به اتمام رسید.

شهردار پره‌سر خاطرنشان کرد: تمامی امکانات رفاهی و ایمنی مورد نیاز آتش‌نشانان در این ساختمان پیش‌بینی شده و در مجموع ۱۶ میلیارد ریال از منابع داخلی و استانی برای آن هزینه شده است.

وی یادآور شد: واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پره‌سر با ۱۰ نیرو و دو خودرو اطفایی به شهروندان و روستاهای اطراف خدمات‌رسانی می‌کنند.

شهابی تصریح کرد: در حال حاضر یکی از خودروهای اطفای حریق آتش‌نشانی پره‌سر فرسوده شده و این واحد به شدت نیازمند داشتن حداقل دو خودرو آتش‌نشانی است در این راستا از مسئولان استانی انتظار داریم به شهرداری کمک کنند