شهرداری عزم جدی برای الحاق روستاهای اطراف به شیراز دارد

شهردار شیراز با اشاره به الحاق برخی روستاهای اطراف شهر در سال ۱۳۹۰ به محدوده این کلانشهر، گفت:‌ عزم جزمی برای الحاق روستاهای اطراف به این شهر وجود دارد که می‌تواند موجب احیای این روستاها شود.

به نقل از ایمنا، سید احسان اصنافی اظهار کرد: طی سال‌های اخیر شاهد رشد بیش از حد جمعیت در این روستاها هستیم که مشکلاتی را نیز به همراه داشته است. وی در ادامه افزود: مشکل قانونی در مسیر الحاق روستاها به محدوده شهر وجود دارد که رفع این مشکل در حال طی فرآیند خود است.

شهردار شیراز در حاشیه بازدید استاندار و برخی نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از بلوار اتحاد، بلوار مولوی و روستاهای اطراف محدوده شهرداری منطقه هفت، تصریح کرد: در اولین روز کاری استاندار جدید بازدیدی از چند منطقه محروم و کمتر برخوردار از جمله شهرک مهربان و روستاهای ترکان، شرقان و اقبال آباد داشتیم.

اصنافی با بیان اینکه در این مناطق نیاز به انجام کار اساسی و زیرساختی است تا مشکلات از ریشه حل شود، تصریح کرد: در این نقاط کمتر برخوردار و محروم بسیاری از مسائل نظیر حریم و فاضلاب بین دستگاهی است که با همراهی دستگاه‌های مرتبط می‌توان به آن رسیدگی و مرتفع کرد. در این بازدید موضوعاتی نظیر وضعیت بهداشتی، زیست محیطی، دفع آب‌های سطحی، آسفالت و دیگر مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.