لزوم حضور پلیس راهور در شهر لوندویل

شهردار لوندویل گفت: به منظور نظم بخشیدن به وضعیت ترافیکی و رسیدگی به تخلفات رانندگی، این شهر به شدت نیازمند حضور پلیس راهور است.

نعمت یاورپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا عنوان کرد: لوندویل در جاده ترانزیتی رشت به آستارا قرار دارد و تعداد بسیار زیادی از خودروهای اهالی منطقه و مسافران از این خیابان عبور می‌کند و خیابان آبشار نیز محل تردد تعدادی زیادی از روستاییان بخش لوندویل است و شهروندان همواره به علت نبود پلیس راهور در لوندویل برای رسیدگی به تخلفات و تصادفات رانندگی با مشکل ترافیک شهری مواجه هستند.

وی در ادامه افزود: مدیریت شهری لوندویل در دوره پنجم شورای اسلامی شهر به صورت مستمر از مسئولان شهرستان آستارا درخواست کرد که به منظور نظم بخشیدن به وضعیت ترافیکی و رسیدگی به تخلفات رانندگی، پلیس راهور را در این شهر مستقر کنند.

شهردار لوندویل گفت: پلیس راهور شهرستان آستارا اعلام کرد که برای حضور در لوندویل چارت سازمانی ندارد که با پیگیری فرمانداری حدود دو سال پیش، چارت سازمانی و شرایط حضور پلیس راهور در لوندویل فراهم شد و پلیس در کانکسی که شهرداری در روبروی پاسگاه این شهر آماده و تجهیز کرده بود مستقر شد، اما متأسفانه بعد از گذشته دو روز کانکس پلیس راهور تعطیل شد.

وی تاکید کرد: در هنگام وقوع تصادفات رانندگی شهروندان لوندویل و مسافران گذری باید با پلیس راهور آستارا تماس بگیرند و پلیس شهرستان نیز زمان زیادی طول می‌کشد که مسیر آستارا به لوندویل را طی کند و در صحنه تصادف حضور یابد که این امر باعث ترافیک شهری، راه‌بندان و نارضایتی شهروندان و مسافران می‌شود.

یاورپور تصری کرد: در حال حاضر به منظور نظم بخشیدن به وضعیت ترافیکی و رسیدگی به تخلفات رانندگی در جاده ترانزیتی رشت به آستارا و خیابان آبشار لوندویل، حضور شبانه روزی پلیس راهور در این شهر بسیار لازم و ضروری بوده و یکی از مطالبات اصلی شهروندان است. که امیدواریم با پی گیری مسئولان شهرستان این مشکل هر چه سریع‌تر رفع شود.