آزمون آنلاین تبدیل قرارداد کارکنان شهرداری شیراز انجام شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار شیراز گفت: آزمون آنلاین مربوط به تبدیل قرارداد کار معین کارکنان بخش خصوصی شهرداری‌های استان و شهرداری شیراز تحت نظارت سازمان بازرسی استان، حراست استانداری و مجموعه بازرسی و حراست شهرداری شیراز با موفقیت انجام شد.


محمدعلی راضی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه هیچ مجموعه‌ای در استان به در خواست استانداری برای اجرای آزمون پاسخ نداده بود، اظهار کرد: به همت همکاران ما در سازمان فاوا و حوزه معاونت برنامه‌ریزی شهرداری شیراز این مهم به سرانجام رسید.

وی افزود: در این آزمون دو هزار و ۳۲۴ نیروی شرکتی شهرداری شیراز در مدت ۴۰ دقیقه پاسخگوی بیست سوال تستی بودند؛ البته قبل از شروع امتحان نیز سه مرتبه آزمون آزمایشی گرفته شده بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار شیراز با بیان اینکه تأخیر و تعلل در انجام این آزمون ممکن بود سهمیه مربوطه را به دیگر شهرداری‌ها اختصاص دهد، اظهار امیدواری کرد: این فعالیت‌ها مقدمه‌ای برای تبدیل تدریجی قرارداد همه کارکنان بخش خصوصی در شهرداری شیراز به کار معین باشد.

وی با بیان اینکه همه کارکنان بخش خصوصی (شرکت‌های تأمین نیرو در شهرداری) دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم به بالا مجاز به شرکت در آزمون بودند، گفت: اطلاعات مربوط به امتیاز کارکنان بخش خصوصی (شرکت‌های تأمین نیرو در شهرداری) شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ ورود به شهرداری، سهمیه ایثارگران و امتیاز مکتسبه قبل از آزمون در سامانه جام بارگذاری و برای همه کارکنان قابل رؤیت بود.