اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در سنندج

شهردار سنندج در خصوص زمان اجرای طرح ساماندهی دستفروشان، گفت: از روز یکشنبه ۱۴ دی ماه سال جاری طرح اجرا خواهد شد.

حشمت اله صیدی اظهار کرد: بر اساس دستور العمل ابلاغیه اسفند ماه سال ۹۸ وزیر کشور تصمیم نهایی در خصوص ساماندهی دستفروشان خیابان فردوسی اتخاذ شد که به صورت تلفیق روز بازار و شب بازار دست فروشان این خیابان سازماندهی شوند.

به نقل از ایسنا، وی افزود: در هفت روز از هفته در ۶ نقطه از سطح شهر سنندج برای برپایی روزبازار در مکان های نظیر پارک معلم، جنب پل بهاران، پارک کودک، شهرک مولوی، حریم سبز بلوار نظام مهندسی و همچنین برپایی روز بازار در پیاده راه فردوسی و بلوار حمدی در روز جمعه از ساعت ۹ تا ۱۳ ظهر تعیین شد. علاوه بر برپایی روز بازار ۶ شب در طول هفته دستفروشان می توانند به صورت شب بازار در این خیابان فعالیت کنند.

صیدی ذکر کرد: دستفروشان در شب بازار فردوسی در شش ماهه نخست سال از ساعت ۲۰:۳۰ لغایت ۱ بامداد و در شش ماهه دوم از ساعت ۱۸:۳۰ لغایت ۲۴ شب می‌توانند در این خیابان حضور داشته باشند. از روز یکشنبه ۱۴ دی ماه سال جاری طرح اجرا خواهد شد.

صیدی خاطرنشان کرد: پیمانکار مجری بازار طرف قرارداد با شهرداری نسبت به تهیه میز اقدام کرده و دستفروشان با رعایت ضوابط و مقررات می توانند با نظارت این شرکت فعالیت کنند.

وی هم از دستفروشان و هم از کسبه درخواست کرد با تعامل و همکاری لازم مجموعه مدیریت شهری را در جهت اجرای بهتر این طرح یاری کنند.