مرحله دوم واکسیناسیون دانشجویان از امروز آغاز می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا گفت: مرحله دوم واکسیناسیون دانشجویان، اساتید و کارکنان این مرکز علمی از امروز _دوشنبه هشتم شهریورماه_ آغاز خواهد شد.

اورنگ استقامت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا عنوان کرد: پس از هماهنگی‌های لازم با شبکه بهداشت و درمان آستارا، واکسیناسیون دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان از ۲۸ روز پیش در محل این دانشگاه آغاز شد.

وی با بیان اینکه طی این مدت مرحله نخست واکسیناسیون ۲۲۰ دانشجوی رشته پرستاری و مامایی علیه بیماری کرونا انجام شده است، اظهار کرد: برای تعدادی از این دانشجویان که خارج آستارا اقامت داشتند معرفی‌نامه صادر شد تا در شهر محل سکونت واکسینه شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آستارا تصریح کرد: در این طرح، ۵۹ نفر از کارکنان رسمی، ۹۴ نفر از اعضای هیئت علمی و ۷۰ نفر از اساتید حق‌التدریس دانشگاه آزاد اسلامی آستارا علیه بیماری کووید -۱۹ واکسینه شدند.

وی افزود: دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد آستارا در این مرحله با واکسن‌های کووبرکت، آسترازنکا و سینوفارم علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

استقامت ادامه داد: مرحله دوم واکسیناسیون دانشجویان، اساتید و کارکنان از امروز _دوشنبه هشتم شهریورماه_ آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا حدود یک هزار و ۵۰۰ دانشجو دارد. افزود: طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا، به محض تأمین واکسن مورد نیاز، واکسیناسیون مابقی دانشجویان این واحد نیز انجام خواهد شد.