پردیس اختصاصی مادر و کودک در مشهد افتتاح می شود

شهردار مشهد از افتتاح پروژه پردیس اختصاصی مادر و کودک در شنبه آینده خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا کلائی در اینستاگرام خود نوشت:

"مردم شریف مشهد، سلام

یکی از پروژه‌هایی که از افتتاحش خیلی خوشحالم، پردیس اختصاصی مادر و کودک هست.
معتقدم این مجموعه یکی از حلقه‌های توسعه فضاهای سرگرمی و تفریحی می‌تونه باشه و خلأ نبودن یک فضای مناسب رو برای تفریح و ورزش مادران در کنار فرزاندان‌شون پر کنه.
همونطور که میدونید یکی از دغدغه‌های اصلی مادرها وقتی می‌خوان به پارک برن تا ورزش کنند این هست که بچه‌شون رو چیکار کنند و بیشتر حواس و انرژی شون برای مراقبت از فرزاندنشون هست. اما با تلاش همکاران خوبم فضای مناسبی در پردیس مادر و کودک ایجاد شده که هم برای مادران فضای مناسب ورزش، پیاده‌روی و رینگ اختصاصی دوچرخه سواری به وجود اومده و هم این‌که به صورت مستقل برای نگهداری از فرزندان‌شون فضای مناسبی پیش‌بینی شده.
ساختمانی سه طبقه با خدماتی مثل سالن ورزشی کودک و مادر به‌صورت مجزا، اتاق نگهداری کودک، اتاق سنجش سلامت کودک و کافی‌شاپ در این مجموعه ۶/۵ هکتاری تعبیه شده و فکر می‌کنم می‌تونه نیازهای مادران برای رفتن به یک مجموعه ورزشی و پارکی رو تا حد زیادی برطرف کنه.
این رو هم باید عرض کنم که در فضای باز بوستان مادر و کودک، وسایل بازی و مجموعه سرگرمی در نظر گرفته شده. هم‌چنین پروژه به شکلی طراحی و اجرا شده تا مادربزرگ‌ها و سالمندان عزیز و هم‌چنین خانم‌های باردار هم بتونند از فضای پارک استفاده کنند و امکانات مورد نیاز اون‌ها جهت استراحت هم پیش بینی شده.

به لطف خدا شنبه این پروژه که ماحصل تلاش همکارانم در سازمان عمران شهرداری مشهد و منطقه ۱۱ هست در خیابان امامت ۴۹ به بهره برداری میرسه. به دکتر کاظمی، مهندس حجازی و همکاران محترمشون خداقوت میگم و هم‌چنین باید یک خسته نباشید ویژه به خانم دکتر عرب‌احمدی شهردار منطقه ۱۱ بابت تلاش‌های زیادی که برای به ثمر رسیدن پردیس مادر و کودک داشتند عرض کنم.