تکمیل زیرگذر گلوبندک و پلازای میدان امام خمینی(ره) تهران تا شهریور ۱۴۰۰

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران از تکمیل برخی پروژه های عمرانی ازجمله پلازای میدان امام خمینی و میدان جانبازان تا پایان شهریور ماه خبر داد.


به نقل از ایمنا، صفا صبوری دیلمی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات پیش‌روی معاونت فنی در ماه‌های باقی مانده از مدیریت شهری دوره پنجم، اظهار کرد: در فرصت باقی مانده مهم‌ترین برنامه ما تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و تحویل آن به شهروندان است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شماری از پروژه‌های نیمه تمام را تا پایان شهریورماه تکمیل خواهیم کرد. پروژه زیرگذر گلوبندک یکی از مواردی است که باید تا پیش از پایان این دوره آن را به بهره برداری برسانیم البته این پروژه زودتر از شهریور تکمیل خواهد شد.

صبوری دیلمی با اشاره بر دیگر پروژه‌ها، تصریح کرد: بخشی از عملیات عمرانی پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب پایتخت نیز تا شهریور ماه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید تا بار ترافیکی این نقطه از شهر کاهش یابد.

وی گفت: پروژه میدان جانبازان نیز تا پایان این دوره تکمیل می‌شود. تقاطع میدان جانبازان از جمله تقاطع‌های غیر همسطح فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی است و پل اصلی میدان جانبازان به طول ۳۶ متر و عرض ۳۴ متر با هدف برقراری ارتباط شمال و جنوب بلوار است.

صبوری دیلمی خاطرنشان کرد: به علاوه پروژه پلازای میدان امام خمینی که در احیای بافت تاریخی نقش مؤثری دارد، نیز تا شهریور ماه تکمیل می‌شود. وی با بیان اینکه پارکینگ امیرکبیر و بخشی از پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) نیز تا پیش از پایان این دوره به بهره برداری خواهد رسید، افزود: پروژه باغ راه حضرت زهرا (س) در منطقه ۱۷ و ۱۸ و بر روی راه آهن تهران-تبریز واقع شده است.