تکمیل پروژه‌های نیمه تمام؛ اولویت شهرداری ساوه

ساوه- رییس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، پرداخت حقوق و دستمزد کارگران و نیروهای شهرداری، تسریع در روند تکمیل پیاده راه باید در اولویت شهرداری ساوه قرار گیرد.

احمد حاج امینی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری ساوه در دوره پنجم علی‌رغم مشکلات مالی و بحران‌های متعدد در پیشگاه مردم سربلند بوده و اعتماد مجدد مردم به اعضای شورای پنجم گواه این مدعا است. مردم با اعتماد مجدد به اعضای شورای پنجم و انتخاب دوباره آنان نشان دادند که از عملکرد شورای پنجم و شهردار رضایت نسبی دارند.

وی اظهار کرد: امروز فصل جدیدی با فعالیت‌های نو در مدیریت شهری ساوه به یاری خداوند و با همت و همدلی شما مدیران و نیروهای شهرداری آغاز خواهد شد و با توجه به اینکه رمز موفقیت هر جامعه همدلی، اتحاد و همبستگی است، انشاالله در دوره ششم با همدلی و تلاش بتوانیم در پایان دوره در پیشگاه خداوند و مردم و سربلند باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه افزود: از طرف مردم و اعضای شورای اسلامی شهر از تلاش‌های چهارساله مدیریت شهری دوره پنجم به ویژه شهردار محترم که برای توسعه و آبادانی شهر زحمات زیادی را متحمل شدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

حاج امینی در خصوص انتخاب شهردار نیز گفت: شورای اسلامی شهر یک ماه فرصت دارد تا شهردار را معرفی کند و در این مدت اعضای شورای شهر آقای اصدق را به عنوان سرپرست انتخاب کردند تا کارهای شهرداری معطل نماند. برای ایشان آرزوی توفیق داریم و از مدیران و نیروهای شهرداری درخواست همکاری لازم را با ایشان داریم.

وی یادآور شد: ما به دنبال شهرداری متناسب با جایگاه و شأن شهر ساوه هستیم که بتواند با توجه به بحران مالی و وضعیت اقتصادی کشور، تلاش کند و شهر را با شرایط موجود را مدیریت کند.