احداث و بهره‌برداری از ۲۹ پروژه شهرداری گرگان

شهردار گرگان از بهره برداری و یا آغازاحداث ۲۹ پروژه در سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۲۱۴ میلیارد تومان خبر داد.


به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: آئین افتتاح و یا آغاز ساخت ۲۹ طرح شهرداری به مناسبت این ایام فرخنده و اعیاد سعید قربان و غدیر، (چهارشنبه) ۶ مردادماه در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی شهرداری گرگان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد، ۱۸ طرح در بخش بهره برداری و راه اندازی، ۷ طرح در بخش آغاز عملیات اجرایی و ۴ طرح نیز در بخش بازگشایی معابر محسوب می‌شوند. شهردار گرگان در خصوص ارزش ریالی پروژه‌ها عنوان کرد: در مجموع بالغ بر ۲۱۴ میلیارد تومان برای این طرح‌ها اختصاص یافته است.

وی افزود: شش طرح در حوزه عمران، چهار طرح در حوزه سرمایه گذاری، پنج طرح در حوزه مناطق، پنج طرح در حوزه سیما، منظر و فضای سبز، سه طرح در حوزه حمل و نقل، سه طرح در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، یک طرح در حوزه خدمات شهری، یک طرح در حوزه آتش نشانی و یک طرح نیز در حوزه روابط عمومی در نظر گرفته شده است.

دادبود در پایان با اشاره به پروژه‌های شاخص گفت: پروژه مشارکتی ساخت و بهره برداری از مرکز خدمات خودرویی، مجتمع ورزشی تفریحی واقع در عدالت ۱۷، پروژه مسکونی – مشارکتی چشم‌انداز، پیست دوچرخه سواری و مسیر پیاده روی در میدان بسیج، نصب المان‌های جدید در پارک بانوان و بلوار امام رضا (ع)، راه اندازی پارک اوتیسم، بازارچه‌های عرضه میوه و تره بار و سبزی، بازسازی یا بهره برداری ۲۳ دستگاه اتوبوس درون شهری و تجهیز ۱۵ محله به امکانات ورزشی از جمله طرح‌های شاخص هستند.