احداث منطقه ویژه گردشگری و پارک جنگلی در قنوات قم

شهردار قنوات قم با اشاره به اقدامات ۲ سال گذشته این شهر، از پروژه تولید خودرو، ایجاد منطقه گردشگری و احداث پارک جنگلی بعنوان مهمترین برنامه‌های آینده شهر قنوات یاد کرد.

به نقل از ایمنا، رضا شکاری عنوان کرد: شهر قنوات طی سنوات اخیر و بویژه از مردادماه سال ۹۸ تاکنون در ارتباط با برنامه‌ها و پروژه‌های نوین و کارآمد و بهینه سازی بسیاری از برنامه‌ها از فناوری تا گردشگری و بویژه عمرانی و خدماتی، شاهد عملکرد و موفقیت‌های درخور توجه و خوبی بوده‌است.

وی با بیان اینکه از سال ۹۸ تا چهار ماهه اول سال‌جاری ۲۳ هزار متر مربع بوستان در قنوات احداث شده است، اظهار کرد: طی سال ۹۸، ۱۹ هزار متر مربع و در سال ۹۹، ۲۳ هزار متر مربع و در چهار ماهه اول سال جاری ۶۰ هزار متر مربع کار عمرانی در این شهر نهایی شده‌است.

شهردار شهر قنوات قم ابراز کرد: در سه ساله گذشته یکهزار و ۱۸۰ متر نهر احداث شده است، همچنین چهل و پنج هزار و ۷۰۰ متر مربع کار عمرانی در طی این مدت در شهر قنوات صورت گرفته است.

شکاری با اشاره به اینکه در خصوص ایجاد نشاط اجتماعی، اقداماتی مانند زیباسازی معابر و احداث بوستان‌های شهری صورت گرفته است، گفت: همچنین از مردادماه سال ۹۸ تا چهار ماهه سال جاری ۵۴۰۰ متر مربع در ارتباط با کف‌پوشی کار انجام شده است.