احداث مجموعه چند منظوره فرهنگی، ورزشی امام رضا در زرین شهر

شهردار زرین شهر گفت: احداث مجموعه چند منظوره فرهنگی، ورزشی امام رضا (ع) در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و مساحت زیربنای ۳۳۸۳ متر مربع طراحی شده است، که پس از توافق نهایی شهرداری با تعدادی از مالکین، عملیات آزادسازی سه هزار و ۴۷۳ مترمربع عرصه و اعیانی در دستور کار قرار گرفت.


به نقل از ایمنا، میثم محمدی در حاشیه بازدید از روند احداث پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز پروژه‌های متعدد و شاخصی در زرین شهر در حال اجرا بوده و در روزهای سخت تورم، شیوع کرونا و تنش‌های ارزی اجازه تعطیل شدن هیچ یک از پروژه‌های شهرداری داده نشده است.

وی با بیان اینکه زرین شهر امروز در مسیر توسعه و آبادانی قرار دارد، افزود: در مسیر اجرای پروژه‌های عمرانی سرلوحه عملکرد مدیریت شهری، امید آفرینی، افزایش نشاط شهروندی و تلاش برای رضایتمندی شهروندان است و بر همین اساس پروژه‌های عمرانی با نگاهی عدالت محور محلات مختلف شهر در حال اجرا است.

شهردار زرین در ادامه گفت: باز شدن گره‌های کور اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهری در دوره پنجم آغاز شد و پروژه مجموعه چند منظوره فرهنگی، ورزشی امام رضا (ع) یکی از پروژه‌هایی به شمار می‌آمد که با چالش‌های متعددی مواجه بود و این در حالیست که این پروژه نقش مهمی را در توزیع عادلانه خدمات، بهبود فضای شهری و افزایش نشاط شهروندان ایفا می‌کرد.

وی ارتقا کیفیت زندگی شهروندان را از اهداف اصلی مدیریت شهری در دوره پنجم مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: امروزه ورزش از جذاب‌ترین فعالیت‌های اجتماعی است که می‌تواند در بهبود کیفیت زندگی همه اقشار جامعه و تمامی سنین تأثیرگذار است.

محمدی با بیان اینکه به دنبال داشتن شهروند سالم، زندگی سالم و جامعه سالم هستیم، تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع شهرداری زرین شهر با هدف افزایش بهبود کیفیت زندگی شهروندان و با تکیه بر ورزش و تأکید بر اخلاق و تربیت اسلامی و همچنین تغییر الگوی ورزش شهروندی به سمت احداث مکانی مناسب جهت فعالیت ورزشکاران و قهرمانان شهرستان لنجان در مرکز این شهرستان حرکت کرد.

وی گفت: احداث مجموعه چند منظوره فرهنگی، ورزشی امام رضا (ع) در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و مساحت زیربنای ۳۳۸۳ متر مربع طراحی شده است که پس از توافق نهایی شهرداری با تعدادی از مالکان، عملیات آزادسازی سه هزار و ۴۷۳ مترمربع عرصه و اعیانی در دستور کار قرار گرفت.

شهردار زرین شهر اعتبار هزینه شده بابت تملک و آزادسازی پروژه مجموعه چند منظوره فرهنگی، ورزشی امام رضا (ع) را ۴۰ ریال عنوان کرد و افزود: طرح فاز نخست مجموعه خانه کشتی در دو قسمت اداری به مساحت ۳۸۷ متر مربع و احداث سوله به مساحت ۴۵۰ متر مربع طراحی شده و اعتبار پیش بینی شده جهت هزینه اجرایی عمران در فاز نخست آن بالغ بر پنج میلیارد ریال است و در تلاش هستیم در زمان باقی مانده این پروژه را با پیشرفت قابل قبولی به جلو هدایت کنیم.