درجه ۴۳ دهیاری استان اردبیل ابلاغ شد

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه تعدادی از دهیاری‌های استان اردبیل از سوی این سازمان خبر داد.


به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، علی قربانی ضمن اعلام این خبر افزود، در صد و یازدهمین جلسه‌ کمیسیون ملی تعیین درجه‌ دهیاری‌ها‌ که در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تشکیل شد، مدارک مربوط به دهیاری‌های متقاضی استان اردبیل بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت و بر اساس آن درجه مربوط به 43 دهیاری ارتقا یافت.

وی در ادامه افزود: 91درصد از دهیاری‌های استان اردبیل تاکنون درجه‌بندی شده‌اند که 81.5 درصد دارای درجات 1 و 2 هستند و13.5 درصد درجات 3 و 4 وپنج درصد درجه 5 و 6 دارند.

قربانی در پایان افزود: با توجه به اینکه درجه‌بندی دهیاری‌ها در تعیین میزان حقوق و مزایای دهیار، تشکیلات سازمانی دهیاری‌ها و بکارگیری نیروهای شاغل در دهیاری‌ها مؤثر می‌باشد و همچنین ساختار تشکیلاتی هر دهیاری متناسب با آخرین درجه مصوب انجام خواهد گرفت، لازم است استانداری‌ها فهرست دهیاری‌های فاقد درجه خود را جهت تعیین درجه بر اساس دستورالعمل ابلاغی، هرچه سریعتر احصاء نموده و به معاونت امور دهیاری ها ارسال نمایند.