تدوین نقشه راه مدیریت پسماند اصفهان

معاون برنامه‌ریزی و پژوهش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برگزاری نشست‌های درون سازمانی با هدف آمادگی برای ارزیابی تعالی سازمان مدیریت پسماند خبر داد.

فرشاد مستأجران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند به طور مستمر فعالیت بر اساس معیارهای تعالی سازمان را در دستور کار خود قرار داده و با این رویکرد اقدامات خود را پیش می‌برد تا بتواند به اهداف و چشم اندازهای خود مطابق با الگوی تعالی سازمانی نزدیک تر شود.

وی ادامه داد: این سازمان همچنین از آغاز نشست‌های مرتبط با تعالی ضمن حضور مستمر در جلسات، در زمینه انطباق کلیه فعالیت‌های خود با شاخص‌های تعالی سازمانی تلاش کرده است.

معاون برنامه‌ریزی و پژوهش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به کسب تقدیرنامه دوستاره در سال گذشته توسط این سازمان، تصریح کرد: در سال جاری تلاش بر این بوده تا تمرکز بیشتری بر موضوع تعالی سازمانی داشته باشیم و فعالیت‌ها و اقدامات سازمانی را بیش از گذشته بر شاخص استاندارد تعیین شده استوار کنیم که تدوین نقشه راه و بخش بندی کلیه فعالیت‌ها در این مسیرهای استاندارد گویای حسن توجه مدیریت پسماند به موضوع تعالی سازمانی است.

مستأجران در ارتباط با پایان ارزیابی سازمان به عنوان زیرمجموعه معاونت خدمات شهری، تصریح کرد: ارزیابی سازمان مدیریت پسماند به صورت مستقل در روزهای یکشنبه و دوشنبه پنجم و ششم بهمن ماه سال جاری و با حضور تیم‌های تخصصی ارزیابی صورت گرفت و مسئولان و کارشناسان حوزه‌های مختلف در این دو روز پاسخگوی پرسش‌های ارزیابان بودند.