اجرای ۲ پروژه شهری مشهد با «خیرین شهریار»

رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادهای شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به‌واسطه اجرای طرح خیرین شهریار، دو پروژه در اسفندماه سال گذشته آغاز به کار کرد که هدف اصلی آن کاهش آسیب‌های اجتماعی است.


سید محسن حسینی پویا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملکرد مدیریت شهری مشهد در سال ۹۹، اظهار کرد: بر خلاف روند کلی اقتصاد کشور، از لحاظ مالی و اجرایی مدیریت شهری مشهد سال خوبی را پشت سر گذاشت و در شهرداری مشهد با تمهیداتی که اندیشیده شد توانستیم اقدامات خوبی را انجام دهیم.

وی افزود: شهر، در رکود کشور به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده بود و فعالیت و کار در آن جریان داشت. فارغ از اینکه اولویت با اجرای کدام پروژه‌های شهری بود، اینکه اجرای پروژه‌ها باعث رونق بازار اشتغال شد جای خرسندی دارد.

رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادهای شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به مصوبه خیرین شهریار، تصریح کرد: در این مصوبه از کمک خیرین برای موضوعات شهری استفاده می‌شود که این موضوع به خوبی اجرا شد و به‌واسطه آن دو پروژه در اسفند ماه سال گذشته آغاز به کار کرد که هدف اصلی آن کاهش آسیب‌های اجتماعی است؛ در شرایط کنونی این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا منابع موجود خیرین تا حدی مشکلات را حل کند.