برگزاری اولین نشست کمیته‌های تخصصی دبیرخانه رویداد بین‌المللی ساری

نخستین نشست کمیته‌های تخصصی دبیرخانه رویداد بین‌المللی ساری پایتخت گردشگری کشورهای ‏عضو اکو ۲۰۲۲ با حضور مسئولان کمیته‌های مربوطه در دفتر دبیرخانه این رویداد برگزار شد.‏

به نقل از ایمنا، معاون خدمات شهری شهرداری ساری در این جلسه، بر لزوم برگزاری منظم جلسات هم اندیشی کمیته‌های دبیرخانه رویداد ۲۰۲۲ تاکید کرد و گفت: همه اعضا موظف به سازماندهی گروه‌هایی متشکل از نیروهای توانمند در دستگاه‌های متبوع خود هستند.

وی عنوان کرد: هریک از مسئولین در زمینه توانمندسازی نیروهای درون سازمانی خود تلاش کنند تا طرح‌ها و برنامه‌های بهتر و مفیدتر برای ارائه به دبیرخانه رویداد ۲۰۲۲ تهیه و تنظیم شود.

حمیدی بر ارتقای کیفیت امور در حوزه‌های مختلف رویداد ۲۰۲۲ تاکید کرد و در ادامه  افزود: از این پس هر فعالیت در شهرداری در این زمینه پیش از پیاده‌سازی باید در کمیته مطرح و مصوبه شورای سیاست‌گذاری را به همراه داشته باشد.

وی اظهار کرد: مسئولین کمیته‌ها حتماً با بیان پیشنهادات در حوزه‌های تخصصی خود جهت ارائه و مصوب شدن در کمیته، در جلسات آتی حضور پیدا کنند. معاون خدمات شهری شهرداری ساری همچنین بر استفاده از ظرفیت سمن‌های فعال در حوزه گردشگری در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.