افتتاح و کلنگ زنی پروژه هایی در شهرداری لاهیجان

همزمان با روزهای پایانی دوره پنجم شورای اسلامی شهر ، سه طرح عمرانی و عام المنفعه شهرداری لاهیجان افتتاح و اجرای دو پروژه کلنگ زنی شد.


«یوسف قیامتیون» شهردار لاهیجان در حاشیه آئین افتتاح این پروژه‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایمنا گفت: باز طراحی پارک جانبازان با مساحت هشت هزار مترمربع و امکاناتی همچون فضای سبز، فضاهای فرهنگی، ورزشی، کودک و تجاری برای همه سنین اجرا و افتتاح شد.

وی با بیان این که خانه کشتی، با تهیه تشک جدید توسط هیئت کشتی از وزارت ورزش و جوانان، برای ورزشکاران این رشته، تجهیز و امروز به بهره برداری رسید، افزود: فاز نخست آبشار لاهیجان در گذشته در بالای شیطان کوه احداث شده بود که در راستای توسعه بیشتر آبشار در دوره پنجم شورا فاز دوم آن احداث و افتتاح شد.

شهردار لاهیجان در ادامه گفت: احداث نخستین گرمخانه شهرداری از نیازهای اساسی شهر است، زمین محل اجرای پروژه توسط شهرداری در اختیار خانواده «مرحوم حمید میرصفای مقدم» قرار گرفته و ساختمان گرمخانه با همت این خانواده خیر با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در مدت زمان ۱۸ ماه احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: اجرای فاز سوم بلوار دکتر حکیم زاده به سمت بلوار دیلمان، به طول ۷۰۰ متر و عرض ۳۵ متر امروز کلنگ زنی شد. قیامتیون اضافه کرد: زمین‌های مسیر احداث این بلوار با پرداخت غرامت به شهروندان آزادسازی و بازگشایی شده است.

وی در پایان گفت: برای بازطراحی پارک جانبازان، تجهیز خانه کشتی، فاز دوم احداث و توسعه آبشار و آزادسازی مسیر فاز سه بلوار دکتر حکیم زاده به سمت بلوار دیلمان در مجموع مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.