صدور مجوز احداث نخستین شهرک صنفی بهارستان

شهردار صالحیه شهرستان بهارستان با بیان اینکه مجوز ساخت نخستین شهرک صنعتی این شهرستان صادر شده است، گفت: کار احداث این شهرک صنعتی در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار به زودی آغاز می شود.


به نقل از ایمنا، محمد آگاهی‌مند در این باره اظهار کرد: ایجاد شهرک‌های صنفی یکی از ظرفیت‌های مطلوب برای سرمایه‌گذاری است و توسعه این گونه شهرک‌ها به رونق تولید و اشتغال کمک شایانی می‌کند.

وی هدف از اجرای این طرح را انتقال مشاغل آلاینده و مزاحم به خارج از شهر عنوان کرد و در ادامه افزود: این شهرک صنفی در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار برای استقرار ۶۰۰ واحد صنعتی و تولیدی ساخته می‌شود.

شهردار صالحیه تصریح کرد: این نخستین شهرک صنعتی شهرستان بهارستان در شهر ۷۰ هزار نفری است و این شهرک صنفی، تولیدی و خدماتی علاوه بر ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری، موجب رونق کسب کار در منطقه می‌شود. وی اظهار کرد: توافقات لازم و مجوز تأسیس این شهرک صنعتی از سوی سازمان صمت صادر شده است و به زودی کار احداث مشارکتی آن با ۶۵ درصد سهم شهرداری و ۳۵ درصد بخش خصوصی شروع می‌شود.

آگاهی‌مند در پایان گفت: شهرداری صالحیه در هفته دولت پروژه‌ای مهمی از جمله بهره برداری از فضاهای ورزشی، سوله بحران و تکمیل آرامستان این شهر را در دستور کار دارد.