برگزاری ۱۲ نشست علمی تخصصی مدیریت شهری و روستایی در هفته پژوهش

رییس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ضمن تبریک آغاز هفته پژوهش و نوآوری به فرهیختگان و اندیشمندان حوزه مدیریت شهری و روستایی و شهرداری ها و دهیاری ها از برگزاری ۱۲ نشست علمی تخصص مرتبط با مدیریت شهری و روستایی طی هفته پژوهش با همکاری مرکز مطالعات شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، اسمعیل زیارتی نصرآبادی با بیان مطلب فوق گفت: از ساعت 9 صبح روز شنبه 22 آذر ماه و همزمان با اولین روز هفته پژوهش و نوآوری، اولین نشست علمی تخصصی به صورت مجازی برگزار و در طی این روز، مجموعاً چهار نشست علمی تخصصی با حضور اساتید و صاحب نظران حوزه مدیریت شهری برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از تمامی صاحب نظران و فعالین عرصه مدیریت شهری و روستایی کشور برای حضور در این نشست‌ها و بهره‌گیری از مباحث علمی، اعلام کرد: این نشست‌ها تا روز سه شنبه ۲۵ آذر به صورت مرتب انجام خواهد شد. در روز یکشنبه ۲۳ آذر دو نشست و در روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز در هر روز سه نشست علمی و مجموعا 12 نشست علمی تخصصی برگزار خواهد شد.

وی همچنین اظهار کرد: در روز چهارشنبه ۲۶ آذر هم شاهد برگزاری همزمان هفتمین جشنوراه پژوهش، آموزش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی و دوازدهمین پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری خواهیم بود.

زیارتی نصرآبادی در ادامه افزود: محور این همایش تاب آوری شهری و روستایی است و از بین آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره در محورهای کتب، مقالات، پایان نامه ها، طرح های پژوهشی و طرح های نوآورانه، آثار برتر، برگزیده و شایسته تقدیر به انتخاب هیات داوران معرفی و تقدیر می شوند.

رییس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، برگزرای این همایش و نشست های علمی تخصصی جانبی آن را فرصت مغتنمی برای ترویج و نشر یافته های نوین علمی در عرصه مدیریت شهری و روستایی دانست و تاکید کرد: در دنیای همواره در حال تغییر کنونی، بدون بهره گیری از یافته های نوین علمی و نهادینه شدن تحقیق و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی کشور نمی توانیم انتظار مدیریت مطلوب و کارآمد در شهرها و روستاها را داشته و نیازهای شهروندان را به خوبی پاسخگو باشیم.