آغاز ساخت مرحله دوم مسکن مددجویی در بوشهر

استاندار بوشهر از آغاز ساخت مرحله دوم مسکن مددجویی در استان خبر داد و گفت: در این مرحله ساخت یک‌هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در نقاط مختلف استان بوشهر ویژه مددجویان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالکریم گراوند در کارگروه تخصصی اشتغال استان بوشهر با حضور رئیس کمیته امداد کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به اهمیت توجه به طرح‌های اشتغال‌زایی پرداخت و اظهار داشت: کمیته امداد توجه ویژه‌ای به حل مشکل اشتغال خانواده‌های مددجو از جمله جوانان می‌کند که در خورتحسین است.

وی، با بیان اینکه در سطح کشور کمیته امداد طرح‌های مهم اشتغال‌زایی اجرا کرده است گفت: حرکت این نهاد در توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی زمینه خوداتکایی خانواده‌های مددجوی کمیته امداد در عرصه اقتصاد و معیشت را فراهم کرده است.

استاندار بوشهر، تامین سرپناه مددجویان کمیته امداد را یکی دیگر از کارهای با ارزش این نهاد دانست و بیان کرد: در یک سال گذشته بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد یک‌هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ساخته و تحویل شد.

گراوند از آغاز ساخت مرحله دوم مسکن مددجویی در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در این مرحله ساخت یک‌هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در نقاط مختلف استان بوشهر ویژه مددجویان آغاز شده که با تکمیل این پروژه یکی از اساسی‌ترین مشکل محرومان برطرف می‌شود.

وی، با تاکید بر حمایت همه جانبه از طرح‌ها و پروژه‌های کمیته امداد تصریح کرد: دولت با همه گرفتاری‌ها و مشکلات اعتباری که دارد توجه ویژه‌ای به طرح‌های محرومیت‌زدایی می‌کند که در این راستا فعالیت بانک‌های عامل در تامین تسهیلات اعتباری پروژه‌ها قابل تحسین است.

در این جلسه قرارداد و تفاهم‌نامه لوله‌کشی ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویی استان بوشهر به امضای رئیس کمیته امداد کشور و استاندار بوشهر رسید.