ایده دانش‌آموزان به کمک مدیریت خلاق پسماند اصفهان آمد

ایده پردازان راه یافته به مرحله نهایی ایده کاپ نهم برای کاربست ایده‌های نو به منظور مدیریت خلاق در شهر اصفهان، ایده‌ها و طرح‌های خود را برای انتخاب ایده‌های برتر ارائه کردند.


به گزارش خبرنگار ایمنا، رویداد ایده کاپ نهم از بهمن ماه سال ۹۹ شروع شده و پس از طی یک فرایند اجرایی و داوری پر حجم به مرحله مانیتورینگ رسید. در نهایت امروز (دوشنبه) ایده‌پردازان راه یافته به مرحله نهایی، ایده‌ها و طرح‌های خود را ارائه کردند.

نهمین رویداد ایده کاپ در اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان پیرو اعلام نیاز سازمان پسماند شهرداری برای کاربست ایده‌های نو به منظور مدیریت خلاق در شهر اصفهان، با همکاری اداره آموزش و پرورش اصفهان از بهمن ماه، برنامه‌ریزی و از اواسط اسفندماه آغاز و اعلام عمومی شد. با اطلاع رسانی گسترده به عمل آمده توسط پژوهش سراهای آموزش و پرورش در مدارس و بین دانش آموزان تعداد دو هزار و ۹۵ ایده توسط دانش آموزان برای این اداره ارسال شده است. از مجموع ایده‌های ارسال شده، ناحیه سه با ۶۳۲ ایده بیشترین تعداد ایده را داشته و پس از آن ناحیه پنج با ۵۰۹ ایده، ناحیه دو با ۳۶۳ ایده، ناحیه یک با ۳۲۳ بوده و نواحی چهار و شش با مجموع ۲۶۸ ایده، کمترین تعداد را داشته‌اند.