فعالیت 105 هنرمند در کارگاه هنری پسماند و بازیافت

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در رشته های گرافیک، کارتون، نقاشی و تصویرسازی ۳۰۹ رزومه و اثر از سوی هنرمندان به سازمان ارسال شده بود و بعد از ارزیابی که از این هنرمندان انجام شد در نهایت 105 هنرمند به مجموعه کارگاه هنری دعوت شدند.

برزین ضرغامی با اشاره به کارگاه 7 روزه هنری با موضوع پسماند و بازیافت گفت: با توجه به اینکه دغدغه مدیریت شهری موضوع پسماند است لذا تصمیم گرفته شد که به موضوع آموزش شهروندی بپردازیم.

وی با اشاره به فراخوان شرکت در کارگاه هنری (آنلاین) با موضوع پسماند و بازیافت، افزود: در رشته های گرافیک، کارتون، نقاشی و تصویرسازی ۳۰۹ رزومه و اثر از سوی هنرمندان به سازمان ارسال شده بود و بعد از ارزیابی که از این هنرمندان انجام شد در نهایت 105 هنرمند به مجموعه کارگاه هنری دعوت شدند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران بیان کرد: استاد مصطفی اسداللهی، استاد علیرضا مصطفی زاده، استاد فرزاد ادیبی، استاد جمال رحمتی و استاد اونیش امین الهی تدریس این کارگاه هنری را بر عهده دارند.

ضرغامی یادآور شد: این کارگاه هنری از روز گذشته 6 دی ماه آغاز شده و تا پایان روز دوازدهم دی ماه ادامه خواهد داشت. آثار بعد از جمع‌آوری داوری خواهند شد و آثار در 3 رده ی A ، Bو C ارزیابی و رده بندی می شوند.