۵۰۳ میلیارد تومان پروژه فعال اصفهان در دستور کار است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: حدود ۵۰۳ میلیارد تومان پروژه فعال داریم که امیدوارم بتوانیم به زودی تکمیل کرده و در اختیار مردم قرار دهیم.


مجید طرفه تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت‌های سازمان عمران، اظهار کرد: مجتمع تولیدی صفه در زمینه تولید مصالح از جمله جداول وت‌پرس تا مصالح دانه بندی، زیراساس، اساس، مصالح تولیدی بتن و تولید نیوجرسی را انجام می‌دهد.

وی با بیان این که سال گذشته با تولید یک میلیون و ۲۸۰ هزار تن مصالح رکورد جدید برای سازمان عمران ثبت شد، افزود: سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد تومان فروش مصالح توسط این سازمان انجام شد که رکورد جدیدی است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: آسفالت تراشی و روکش معابر فرعی یکی دیگر از وظایف سازمان عمران است، همچنین اجرای پروژه‌های شهری توسط حوزه عمران و سایر نهادهای ذی‌ربط به سازمان عمران واگذار می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از احداث پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی در مدت ۲۰ ماه، گفت: در حال حاضر پل شماره یک به عنوان مسیر اصلی این مجموعه بازگشایی شده و شاهد تردد خودروهای سنگین در این مسیر هستیم.

طرفه تابان با بیان این که تابلوهای ترافیکی زیرگذر، دوبرگردان‌ها و تونل پروژه شهید سلیمانی نصب شده و در مرحله تکمیل نهایی است، تصریح کرد: محل این پروژه نقطه صفر رینگ چهارم است و فاصله آن تا پل آفتاب واقع در بزرگراه شهید اردستانی هفت کیلومتر است و در ادامه پس از شش کیلومتر مسیر به ادامه بلوار فرزانگان و خیابان‌های تابان و آسمان منتهی می‌شود.

وی با اشاره به استراتژی‌ها و راهبردهای سازمان عمران شهرداری در سال ۱۴۰۰، گفت: در سال جاری نیز اجرای پروژه‌های متعددی در دستور کار این سازمان قرار دارد و به زودی عملیات احداث پارکینگ خیابان توحید با ظرفیت ۴۳۰ دستگاه خودرو آغاز می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان این که تعریض پل فردوسی و الحاق دو مسیر عابرپیاده حاشیه آن به مسیر تردد خودروها نیز از دیگر پروژه‌های شهرداری در سال‌جاری است، افزود: در صورت تصویب نهایی روگذر خیابان آیت الله غفاری نیز احداث خواهد شد، همچنین تعریض گذر انتهای خیابان مشتاق (سمت صفاییه) در دستور کار است.