بهره‌برداری از پروژه بازپیرایی جلوخان مشهد در تابستان ۱۴۰۱

معاون عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه بازپیرایی جلوخان پایانه مسافربری امام رضا (ع) تابستان ۱۴۰۱ مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

خلیل‌الله کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، عنوان کرد: پروژه بازپیرایی جلوخان پایانه مسافربری امام رضا (ع) در نقطه‌ای استراتژیک قرار دارد از این رو نیاز است تا به سرعت و در زمانبندی مناسب اجرا شود.

وی تاکید کرد: ایجاد ساختار و مناسب سازی فضا برای توان یابان جهت دسترسی به خدمات پایانه، راه اندازی فضای باز شهری و کارهای رویدادی در جلوخان، زمینه‌سازی برای انعطاف‌پذیری فضا، کاهش آلودگی منظر، ایجاد ابنیه و شکل‌گیری کانون اجتماعی، شکل‌گیری ایستگاه‌های ورود و خروج مترو و شکل‌گیری کاربری خدمات محدوده از دیگر اهداف اجرای این پروژه در فاز اول است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در ادامه افزود: بر همین اساس اجرای پروژه مذکور به دو فاز تقسیم شده است که در فاز نخست بازپیرایی محوطه جلوخان پایانه مسافربری تا پایان سال آماده بهره‌برداری و در فاز دوم و نهایی نیز تا انتهای تابستان ۱۴۰۱ پروژه ساختمان توسعه اجرا و تکمیل شده و به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.